Tja




GOTT NYTT ÅR TILL ALLA SOM LÄSER MIN BLOGG.. och alla andra. Jag hoppas eran jul har vart bra. Själv så kom jag hem precis kl 24.00 den 24/12.. Men jag gick och la mej ca 02.00. På julafton gjorde vi inge speciellt, vi åkte och handla och åt tacos på kväll, gillar inte julmat, har tröttnat på den. sen ade vi bara de mysigt resten av kvällen.. KUL KUL :)

Idag är de nyår och vi har precis ätit en liten förrätt, Gott va de.
Sn blir de lite kött och strips med bea sås GÖTT.
Vid kvart i tolv ca så kommer våra släktingar hit och kollar på fyrvekerier. Hennes mamma kommer från Nusnäs så dom har ett liten hus här, men dom bor i Stockholm, men Marie som hon heter sjulle kunna flytta hit, hon trivs här.... Men de gör jag oxå, lugnt och skönt typ ingen trafik som stör jämt..

Vi hörs väl nästa år      2009

Herregud år 2009 fyller jag 18 år oxå, fan va härligt , då blir de

-Tatuering
-Körkort
-och massa annat :) KUL KUL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0