Helgen!!!



Ja i helgen har vi haft besök från Värmland, de var jätte trevligt. I lördas så fick jag lov gå till skolan för de var öppethus, tråk... men de gick iaf. Sen åkte vi till ICA Maxi för dom från Värmland ville se hur de var där inne, vi köpte lite fika som vi fikade hemma, de va skoj :).. På kvällen åt vi tacos och kollade på Dansbandskampen, HEJA LARZ KRISTERZ!!!.
På söndagen åkte dom hem, de va tråkigt, men jag tror att vi skulle åka till dom efter vi har kommit hem från Egypten... 
                                                              Vanten + Lillen = FRIENDS FOREVER!!
             
              De var en rolig helg, vill ha fler såna helger.
             Att få främmande och bara umgås och ha trevligt... :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa vill oxå ha såna helger igen :) men ni kanske kan komma januari eller dec ? de skulle vart roligt om ni kunde komma januari och fira min födelsedag :) puss älskar dig vanten

Vanten+Lillen = forever <333333333

2008-11-17 @ 16:45:07
Postat av: Oliver

min blogg är funslush.webblogg.se

längtar till florida!!!!

2008-11-17 @ 17:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0