Måndag =/

Idag är de måndag och de är bara 3 dagar kvar till skolan börjar. De ska bli kul och träffa alla kompisar igen men inte börja skolan, eller kanske llite då. Annars sitter man typ bara hemma och kolla på tv.  Idag händer de väl inte så mycke=)   Jag har inte hunnit lägga upp nå bilder när jag var på Scotts, bara för att jag hade tappat bort kabeln men nu är den återfunnen. =)  I lördas var jag ner till bliktpunkten och kollade på Larz Kristerz med Annie och Rochen =) KUL KUL vi träffa på Elina och hennes kompisar oxå =)  Så nu blir de mycke bilder att lägga upp =)  Jag ska beställa tid på tatuering oxå men vill inte göra de själv.. Har nån lust att tatuera sej med mej??





XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0