Måndag

Jag vet inte vad jag ska skriva.. Vi har iaf haft fint väder så de är jag glad över. Idag började mamma och pappa och jobba. Skönt, nu får jag och min lillebror äntligen lite semester från mamma och pappa =)

Idag så händer de väl inte så mycke =) Jag och mamma ska åka upp och göra två trappor sen så ska jag väl sola lite oxå.. Man måste bli lite brun innan skolan börjar. Igår (söndag) så var jag och mamma upp till Älvdalen för min kusin fyller 6 år idag.. Grattis Grattis =)

Idag när jag hade vaknat så gick jag och kollade på tv och då såg hitta jag en jätte bra film. =) Och i en bra film så hittar man alltid en söt kille.. =) Såklart att jag hitta en oxå =)

Här kommer två bilder på han =)





XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0