Onsdag

Idag är de onsdag redan. Nästa vecka på tosrdag börjar man skolan igen =( TRÅK..  men de är skönt att de är sista året nu. Dom här 3 åren på gymnasiet har gått så fort.  Idag har jag vart i mora hos tandläkaren. Allt såg fint ut =)
Ska ut och köra med mamma idag, hon ska till viktväktarna...
Den 8/8 var jag och mamma till älvdalen och kollde på Scotts..  Bilder kommer sen på Scotts och snygga bilar som jag knäppt kort på motorfestivalen i Älvdalen =) Till helgen blir de Larz Kristerz med Annie och Rochen =) KUL KUL =))
På tosdag närsta vecka börjar skolan men innan skolan ska jag till tandläkaren =) I september så är jag till tandläkaren och ta av tandställning i underkäken.. =))))) ÄNTLIGEN =)))  LÄNGTAR


6 Månader kvar.... Du vet vad Felicia =)))) LÄNGTAR DIT!!!!!!!!!!







Älskar dej Felicia <333

XOXO

Kommentarer
Postat av: Lillasyser älskar Storasyster

ååå va jag längtar dit ska bli så kul :) Kan inte fatta att de bara är 6 mån kvar :)



Älskar dig mycket mycket <333

2009-08-12 @ 17:24:44
Postat av: jessica

SV: ja den är bra (: vad kul att du hade blogg! (: kram

2009-08-12 @ 20:38:01
URL: http://jessansegna.blogg.se/
Postat av: Andrea

Nej jag kan inte heller fatta att de är 6 månader kvar =) Längtar <3333 Älskar dej Felicia

2009-08-13 @ 13:58:10
URL: http://moraandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0