Sjuk :(

Då var man sjuk då :( fan va tråkigt..
Jag har feber och ögoninflammation :( De finns typ inge att göra, de är bara att sitta och kolla på tv och sova...

Nog med de..

Vad har hänt annars då efter jag har fått körkort ? Hmm
Jag har vart i borlänge med kompisar och julhandla, vart på massa hockey.
Mora har just 6 raka segrar bakom sig.. =)

Jag ska operara mej oxå, men när vet jag inte..

Snart har man jullov... Tack för de..

15 dagar kvar til jul... :)(:

Jag ska fira nyår i Värmland :) Jippi..

Saknar er i värmland jätte mycke...

Vad finns de mer att säga,jag ska väl som vanilgt gå till tven ,har ingen ork att göra nått...

  JAG!!!




Ha de!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0