Fri =)

Äntligen har jag sommarlov efter två veckors sommarjobb.. Min syster har varit här några dagar KUL KUL  =) Vi badade och solade, de var 26 grader hela tiden. Igår när vi badade på förmiddagen så var de 26 och sen så skulle vi bada vid sju-tiden men då var de bara 16 grader åhh fy va kallt de va... Ursch.. Idag har jag vart nere på stan med Annie, Rochen och Kristin. Vi skulle fira Annie hon fyller år imon (5 Juli). Dagen avslutades med glass vid kajen GOTT =) Roligt dag. Jaha vad händer till veckan då?  MASSA sol och bad hoppas jag på, bara de är varmt i vattnet....  Jag har solat och badat så jag har bränt mej på ryggen, fy vad de gör ont.

Grattis Annie på 18 årsdagen =)(= Hoppas du får en bra dag...
 Annie =)



Kommentarer
Postat av: annie

kanske lite sent men va gullig du e tack tack, denna dag kommer jag aldrig glömma!

2010-03-29 @ 18:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0