Lördag!!

Dagen började med att vi gick och åt frukost, sen vid 12 ca så åkte Liselott , Roger , Oliver och Linus men Felicia stanna kvar. Vi åkte in mora en sväng och gick i några klädaffärer för jag skulle kolla efter en kjol men jag hitta ingen. Så vi åkte upp till dollar store och Maxi och köpte godis.. Sen hemma så sola och badade vi.. Idag var de 23 grader i vattnet , skönt. Vi fika lite oxå, sen färgade jag håret på Felicia och de blev jätte bra =) Idag ska vi på bio och på donken..

KUL KUL!!! men vi ska väl ta ett dop innan vi åker in till mora =)(= 


Puss .

Felicia blev skit snygg i blont hår. =)

Felicia i mörk hår.


Kommentarer
Postat av: Lillasuster.

Den här gången ska jag i först . Puss Puss Älskar dig

2009-07-18 @ 18:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0