Lördag!!!

Hej alla glada människor där ute. Asså jag förstår inte varför de ska regna så j*vla mycke... De har regnat en hel vecka nu... Man blir inte lite deprimerad... Jag hoppas solen kommer fram snart. Gud va jag längtar till på tisdag då jag, mamma,erik och pappa till stockholm, vi ska vara med på allsång på skansen. Va roligt de ska bli, får hoppas att man kommer med på tv..  Men sen på onsdagen så måste jag gå upp tidigt för jag ska upp och köra med körskolan, och de blir två dagar i rad, fy va drygt...  Men på fredag kommer Felicia till mej och ska stanna till den 23/7 då åker vi till dom och stannar till den 27/7.. =) Den 24/4 så ska vi åka till Karlstad för Oliver ska köpa en blackberry (mobil). Sen blir de väl lite shopping för man har ju fått lön då =) Vilken tajming. Sen händer de väl inte så mycke som jag kommer på.. Jag skriver mer sen, när de händer grejer ;) host host körkort host host =))))) innan sommaren är slut iaf =)))))) längtar  




KRAM OCH SKÖT OM ER SÅ SES VI SNART!!!!


FELICIA <3<3<3


Felicia igen <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Gud vad kul vi ska ha det . Men när vi är i karlstad , så går vi nog själva . kram kram älskar dig <3<3<3

2009-07-11 @ 22:45:33
Postat av: Lillasyster

Gud vad kul vi ska ha det . Men när vi är i karlstad , så går vi nog själva . kram kram älskar dig <3<3<3

2009-07-11 @ 22:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0