Äntligen

Äntligen är de sommarlov, fan va jag har längtat.. Men de har mest regnat. Idag var solen framme, gud vad jag har längtat efter solen.. Så nu får de vara varmt och skönt resten av sommarlovet, så man kan sola och bada.. Jag ska sommarjobba oxå =( Jobbigt, men man får tänka lite glada tankar.. Man får ju pengar =)(= Jippi Just känner man ett behov av pengar.. Man vill gå på stan med kompisarna och kika i affärer och fika på stan och  bara ungås med kompisar.... Men de kan man ju inte om man inte har pengar.. Men nu ska jag gå ut och spela lite kubb med lillebror medans solen är framme och värmer =)) Man blir så glad när solen är framme och när de regnar blir man deppig, trött och slut..

Ses

Puss å Kram

Bloggar mer sen, när jag har tid =))


Solen gör mej glad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0