Hej

Nu har jag jobbar en vecka med mamma, bara en vecka kvar nu.. Härligt =)(= sen fri.. Detta är mitt sista sommarlov så jag måste ta vara på de. Gud va fint de har varit hela veckan.. I tisdas och idag (fredag) så cyklade jag och min lillebror Erik till Maxi fram och tillbax. De var jobbigt med skönt efter åt.. Då kan man känna sig duktig.. =) Shit va jag längtar efter min lillesyster Felicia, hon är i Italien och är borta i 3 veckor, men snart kommer hon till mej =)(= Gud va roligt vi ska ha de =) Jag längtar...... Åter till vädret då, jag har solat hela veckan och sen badat lite. =) De är 21 grader sist jag kollade. De är skönt. Imon (lördag) så ska jag och två kompisar åka till borlänge och shoppa lite =) KUL KUL =) Idag hörde jag att Michael Jackson hade dött =( )= Fy va tråkigt..

R.I.P Michael Jackson

Du kommer alltid att leva kvar i din musik.. Mucke bra låtar du gjorde i ditt liv..

Michael Jackson 1959-2009  25 Juni


Michael Jackson som liten pojke..


Här är han lite äldre...

Kommentarer
Postat av: lillasyster

saknar dig ocksè super duper mycket:( skit kul vi ska ha det : kram kram puss puss àlskar dig

2009-06-27 @ 21:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0