Känner mej så här!


Esanna - Någonting saknas




Är trött på att låtsas spela lycklig och glad 
 för känner ingen mening, när jag ser på mitt liv idag
letar efter en utväg, den sitter fast
sanningen är den att jag mår ofta riktigt kasst
stänger ögona blundar, vill komma bort
men vaknar upp på samma plats och söker efter hopp
hoppas man får känna lycka och kärlek
för är det något jag behöver, så är det närhet
ber till gud varje dag, om en förbättring
lever kvar i samma skit, utan nån förändring
orkar inte mer känns som jag dränks i min egen smärta
vill inte mer, det gör för ont i mitt hjärta
har börjat tvivla på att det kommer bli bra igen
vill kunna skratta men jag gråter dagligen
behöver ett ljus som leder mig på rätta vägen
vart finns den ängel som finns där i alla lägen?



Vill inte leva kvar i en värld som är svart
är trött på att somna i tårar, varje natt
vill kunna skratta som ni, kunna leva som ni
någonting saknas, det som var mitt liv

Vill kunna skratta som ni, kunna leva som ni
någonting saknas, det som var mitt liv!



ÅH!
Smärtan växer för varje dag som går
lever kvar i skiten medans dagar blir till år
känner ständig oro, söker efter svar
men när jag ser runt om mig, så finns det inget kvar
är fast på en plats som jag lärt mig att hata
vill bara komma långt bort, där man slipper vakna
men intalar mig själv, att allt blir bra snart igen
även om jag redan vet att det är kört för längesen
söker efter livsbalans men faller bara ner
vet du hur det känns? När kroppen inte orkar mer
mitt liv börjar likna ett piskande regn
det har hänt så många gånger och det händer igen

men jag lever kvar på hoppet men för vad?
alla kommer ändå säga hejdå någon dag
så vad spelar det för roll? Ge mig ett svar
för när vet ni? att det är min tur, att ligga begravd

Vill inte leva kvar i en värld som är svart
är trött på att somna i tårar, varje natt
vill kunna skratta som ni, kunna leva som ni
någonting saknas, det som var mitt liv

Vill inte leva kvar i en värld som är svart
är trött på att somna i tårar, varje natt
vill kunna skratta som ni, kunna leva som ni
någonting saknas, det som var mitt liv

Är trött på att låtsas spela lycklig och glad 
 för känner ingen mening, när jag ser på mitt liv idag
letar efter en utväg, den sitter fast
sanningen är den att jag mår ofta riktigt kasst
stänger ögona blundar, vill komma bort
men vaknar upp på samma plats och söker efter hopp
hoppas man får känna lycka och kärlek
för är det något jag behöver, så är det närhet
ber till gud varje dag, om en förbättring
lever kvar i samma skit, utan nån förändring
orkar inte mer känns som jag dränks i min egen smärta
vill inte mer, det gör för ont i mitt hjärta
har börjat tvivla på att det kommer bli bra igen
vill kunna skratta men jag gråter dagligen
behöver ett ljus som leder mig på rätta vägen
vart finns den ängel som finns där i alla lägen?



Vill inte leva kvar i en värld som är svart
är trött på att somna i tårar, varje natt
vill kunna skratta som ni, kunna leva som ni
någonting saknas, det som var mitt liv

Vill kunna skratta som ni, kunna leva som ni
någonting saknas, det som var mitt liv!



ÅH!
Smärtan växer för varje dag som går
lever kvar i skiten medans dagar blir till år
känner ständig oro, söker efter svar
men när jag ser runt om mig, så finns det inget kvar
är fast på en plats som jag lärt mig att hata
vill bara komma långt bort, där man slipper vakna
men intalar mig själv, att allt blir bra snart igen
även om jag redan vet att det är kört för längesen
söker efter livsbalans men faller bara ner
vet du hur det känns? När kroppen inte orkar mer
mitt liv börjar likna ett piskande regn
det har hänt så många gånger och det händer igen

men jag lever kvar på hoppet men för vad?
alla kommer ändå säga hejdå någon dag
så vad spelar det för roll? Ge mig ett svar
för när vet ni? att det är min tur, att ligga begravd

Vill inte leva kvar i en värld som är svart
är trött på att somna i tårar, varje natt
vill kunna skratta som ni, kunna leva som ni
någonting saknas, det som var mitt liv

Vill inte leva kvar i en värld som är svart
är trött på att somna i tårar, varje natt
vill kunna skratta som ni, kunna leva som ni
någonting saknas, det som var mitt liv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0