Saknar er <3

Jaha.. Nu har Rochen flytta oxå... :( :(  Fy fan va tomt de här hemma..
Idag hade jag ingen lust att göra nånting :p men de blev hockey ändå för min del.. Mora-Sundsvall 5-2 .. men de var träningsmatch, men men Mora var grymt bra idag, tyckte jag :D

Fy fan va saknar er tjejer så enormt.. Vet inte va jag ska göra på dagarna,har ingen lust att göra nått heller.. Tänker på alla minnen :D <3333
Fy, vrf skulle ni flytta för ?? :(
Sitter och är ledsen varje dag, längtar efter er varje dag.. Inge är kul längre...

Vem ska jag gå på hockey med nu då??

Gå på helmers och äta och fika??

Shoppa??

Snacka skit??

Prata om allt mellan himmel och jord...


Annie ♥♥



Rochen ♥♥





XOXO Andrea


Kommentarer
Postat av: MizzLinn

Du kommer klara det gumman, tänker på dej <3

2010-08-31 @ 09:44:44
Postat av: annie

gumman finns för dej jämt <3 älskar och saknar dej enormt

2010-08-31 @ 10:28:40
Postat av: Andrea

<3333 tänker på er oxå :) <333 saknar er sååå enormt.. Älsakr er <33333 Finns här för er

2010-08-31 @ 16:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0