Dan före doppardan :)

Då har man jobba klart denna vecka då :) Gott riktigt bra, går bättre för varje dag. Måste ju komma in att gå upp tidigt på morronen :) Man blir aldrig van :)

 
Igår kom äntligen Annie och Rochen hem :D ♥

Idag äre torsdag, de blev jobb.
Hem och tog en snabb dusch, hämta Annie och Rochen vid dollar store, vidare mot stan. Fy fan vilka bilkörer. Från Maxi till lilla rondellen vid donken.. Men de gick lätt snabb att komma ner till stan ändå..
Hem till Rochen för att slå in paket och byta julklappar :)
Nyfiken på vad de är i paketen :)
Gick runt i affärer och åt lunch på helmers :) Bästa dagen på länge, har längtar efter dom 2 tjejerna enormt mkt och nu är dom äntligen hemma :)

Skjusa hem Annie :)
Åkte in på MAxi för att köpa bingo lotto tills ikväll :)
Uppesittarkväll och spela bingo lotto med familjen = Tradtion och massa gott :)
Nu har jag slagit in lite paket..
Nu väntar man bara på bingo lotto :)

Men har verkligen ingen julkänsla, känns inte som julafton imon..





Runt julafton tänker man jämt på alla dom man har förlora ♥

Farfar ♥
Farmor ♥
Morfar ♥
Mormor ♥
Einar ♥
Kosmos ♥


Min farmor ♥ och jag. Jag var ksk 2 dagar på den bilden
Hon var den bästa famor man kan ha :) men så säger väl alla om sin farmor. 
Tog emot alla och var glad ♥


Min älskade kanin KOSMOS ♥




Kommentarer
Postat av: rochen

Tack för idag sötis! Du betyder mkt <3 Älskar dej, och du jag är oxå nyfiken på paketet! <3

2010-12-23 @ 18:58:16
Postat av: andrea

:) <3333 älskar dej <333 hihi, imon får man äntligen öppna :) <333

2010-12-23 @ 19:26:51
URL: http://moraandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0