Jul helgen :)

Julafton

Fira jag med mamma,pappa och lillebror Erik. Tog de lungt och gjorde inte så mkt. Åt ingen julmat
usch för julmat :p
Öpnna lite paket och hade de mysigt :)

Juldagen

Då kom faster med familj och min syster och hennes sambo och åt mat.
Blev grillat :) gotti
Så trevligt att samlas och äta nått gott :)
super mysigt

Annandag jul

Då kom alla mina syskon hit på middag.
Då blev de kalkon och lax, potatis till middag :)
Härligt att vara med alla syskon samtidigt + deras sambosar...
Tog hand om mitt lilla syskonbarn, han är så goo.
Fick han att somna.
Bästa moster ;) haha
Kände när Elias sparka oxå :)

Har haft fullt upp hela helgen :)

nu blir de snart sängen, upp och jobba imon :)
Men bara 3 dagar, najs :)

ha de bra alla :)

Kramar


(Gammalt kort)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0