lämnat och hämtat :)


Onsdag började med att klockan ringde 07:00 :p
trött som f*n...
Fick bara lov att kolla på nya julkalendern, stod att den typ skulle vara som mysteriet på greveholm.
Men hallå INGEN julkalender kan slå den, den är ju BÄST.

Åkte in och lämna bilen på lagning efter min lilla krock..

Kom hem skrev ut lite papper sen till Mora igen på ett möte.
Men de höll inte på så länge.. Ingen praktikplats än :(

Trött som man är åker man hem och lägger sej och somna på soffan, f*n va skönt de va..
Sen kommer pappa och väcker mej när jag sover som godast och säger att vi ska hämta bilen..

Nu är jag hemma igen, ska man hitta på nu då?
hmm.....







Nu är detta fixat :D



Kommentarer
Postat av: annie

mysteriet på greveholm bäst! :)

va skönt att de e lagat :)

snart kommer ja hem :)

puss å kram<3333333

2010-12-01 @ 12:25:35
Postat av: andrea

oja :D

ja de är de :)

Jippi längtar <3333333

puss å kram <33333

2010-12-01 @ 12:40:00
URL: http://moraandrea.blogg.se/
Postat av: Rochen

Den julkalendern va säkert bra, men såklart har jag inte den blekaste om vad det handlade om, minnet är ju som det är :P

Kommer oxå hem snart :) <3

2010-12-01 @ 19:07:36
URL: http://mizzlinn.blogg.se/
Postat av: andrea

asså den dög ju, hoppas de blir bättre snart.. haha ja minnet ;) börjar bli gammal nu ;)

Jaaaa :)jippi <3333

2010-12-01 @ 19:21:31
URL: http://moraandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0