Nytt år snart

Jobbat måndag till onsdag :) går jätte bra.
Imon (torsdag) tog jag ledig, då får lillebror jobba lite och känna lite pengar :)
Då åker jag med mina 2 bästa tjejer till blg :)
Ska dit och fixa mina naglar, så man har fina naglar till nyår :)
Sen blir de väl att kika i lite affärer :)
Skoj skoj.....
På kvällen blir de tacos och bingo lotto med mamma,pappa,erik,liselott,roger och felicia, eva och fredrik :)

Idag va jag och dom bästa på hockey.
Mora-Rögle
5  -  2

Gu va kul att gå på hockey med dom tjejerna :)
Idag var alla lite trötta så vi satt och skratta till allt under period pauserna :)


Nu blire sängen så man orkar upp imon :)
Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0