Västerås

Denna dag har vart bäst :)

Gick upp 9 i morse för upp och duscha och göra mej klar.. Mamma och pappa skjusa in mej till Mora ishall, för att sedan följa med drakarna till Västerås :)

Väl nere i Västerås så mötts jag av Rochen :) fan va kul att få träffa dej :) Kul hade vi oxå :)

Tyvärr sluta matchen tråkigt
3-2
men Mora var bra ändå..

Hemresan gick ju ganska bra, men de blev många pisspauser för alla fullegubbar skulle kissa hela tiden.. vi stanna 3 gånger med 1 mils mellanrum :o jobbigt..
Stanna i Falun och köpte en korv och sen när vi nästa var i Rättvik så skulle dom pissa igen..
Men hallå håll er eller sluta dricka..

Då när alla hade satt sej igen och vi skulle åka så åkte Mora IK förbi oss.

Vi åkte före dom och vi stanna och kissar många gånger..
Dom ska duscha och sånt efter matchen men ändå hinner dom ikapp oss :o

Herregud säger jag.. Gubbar, drick inte i en buss som inte har en toa, så man slipper alla kisspauser på vägen...

Nu ligger jag i soffan och har de bra :)

Imon äre 3:e advent oxå :o shit va tiden går fort..

sen fick jag även veta att jag ska få jobba till veckan :) kul kul... Vet inte hur länge men hoppas att de blir ett tag så man kännar lite pengar :D

Nu blire snart sängen, de är en dag imon oxå..
Tro vad man ska hitta på.. Upp till syster en sväng iaf :)

♥9♥


Kommentarer
Postat av: Rochen

Kul att få träffa dej med :) Akta er för ....., ja ni ska akta er för ..... ;)

2010-12-12 @ 09:53:19
URL: http://mizzlinn.blogg.se/
Postat av: andrea

:) <3333 hahaha :D

2010-12-12 @ 15:23:19
URL: http://moraandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0