Längtar till mycke i sommar :D

Jaha.....

Vad händer??

Gud va tiden går fort... En vecka sen jag sluta jobba :O
Tiden rinner bara iväg..

Snart blir man moster oxå :D fan va kul :D Längtar som f*n...

sen blir de ULLARED :D :D :D länge sen man var dit nu :D vill åka imon jag de hade vart så.. Älskar de ställe :D

Längtar till den 10 september oxå, då åker jag ifrån Mora några dagar.. Ska bli riktigt skönt, då åker jag ner till Rochen i Eskilstuna.. :D sen på lördagen den 11 så tar vi tåget till sthlm :D hoppas Annie oxå kan komma dit.. Vi ska gå på gröna lund, som sen kolla PÅ Eric Saade :D :D sen på natten åker vi tillbax till e.tuna och bara umgås :D äta god mat och SHOPPA :D :D perfekt (Y)  Idag är de 18 år sen Morfar begravdes och 18 år sen Farfar försvann :( usch, jobbigt :P glömde köpa en ros och lägga på morfar grav, får jag göra de sen.. ska köpa en ros och lägga på farfars grav iaf :D ♥

Älskar dom så otroligt mycke, skulle nog göra vad som helst för att träffa dom igen alla 4 :D






XOXO Andrea ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0