Torsdag :/

I tisdas landa man i Oslo, efter att ha vart i Florida i 2 veckor =))) De var skönt, men saknar vämen :( men samtidigt var de skönt att komma hem igen. Komma hem till allt. Igår var jag på hockey, och de var länge sen kan jag lova.. Mora-Almtuna Play-off, Almtuna vann i efter sudden med 4-5. =(((((((((( TRÅKIGT...   Idag är jag hemma och har huvudvärk, vill inte..

Men till Florida så var de helt underbart där, alla var så snälla och trevliga.. Såg delfiner oxå men synd så hade man ingen kamera med sej, så har inge kort på dom =((( Träffa mimmi och musse och alla andra på Disney World har jag gjort :)))) <3 <3 

Nu ska jag gå och vila mitt huvud :/  Imon blir de skola.. Ska vara med särskolan, dom ska ha sitt vasalopp, så vi ska vara där och hjäpa till och sånt tror jag.... De är sånt vi gör på BF, de är kul... Inte bara sitta på lektioner hela dagarna så leker vi lite oxå :)




 Musse, jag, Erik och Mimmi =) <333333

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0