Jobb intervju

Tordag igen då. Veckorna bara rusar fram.
Idag var jag på jobbintervju (fejk) för att se hur de går till. De gick bättre än vad jag trodde :)
Och hem och sen for jag och Eva upp till deras hus för att tvätta ur lite skåp i badrummet.
Var till tandläkaren för bron bakom mina tänder hade lossna. Höll inte ens 1 månad, dåligt. Men nu hoppas jag de håller längre :)
Handla med mamma,pappa,Erik och Eva :)

Nu sitter jag här och degar..
Skit kallt ute och blåser lite kallt, -12 .. Usch, nej nu vill jag ha sommar och sol :)

Nu blir de tv..
Kommer inte kunna sova förens min lilla bebis kommer hem.. Gick ut vid 04.00 ca och har inte kommit in än :( :(




Ha de bra allihop :)


Kommentarer
Postat av: annie

naw gumman låter inte bra att sötisen är borta :(

hoppas han kommer hem

usch va kallt!

tänker på dej sötis, snart ses vi <333333333333333

2010-11-25 @ 21:21:53
URL: http://esssii.blogg.se/
Postat av: andrea

Nej usch, vill att han ska komma hem nu..

ja hoppas jag me <3

ja fy usch.. vill ha sommar..

tänker på dej oxå <333 ja snart ses vi :) <3333 :D :D

2010-11-25 @ 21:31:47
URL: http://moraandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0