Nack ont

Får skylla mej själv.
Satte mej i en kall bil igår kväll, och om man fyrser så slappnar man inte av. Satt och spände mej hela vägen hem.. Inte bra.

Nu på morronen har jag vart på möte, ska in igen och kolla på nån film 13.00, hoppas jag har blivit piggare då, så jag inte somnar, och hoppas filmen är bra..
Sen blir de en sväng ner på stan och kika på vinterskor och vem vet ksk hittar nån julklapp ;)

Shit imon går vi in i december oxå, tiden bara flyger förbi så man inte hinner med.
Snart jul och ett nytt år 2011.

Snart blir man moster igen oxå :) längtar
har glömt bort lite hur liten en bebis är fast de är snart 4 månader sist....
Dom växer så de knackar asså..
Ska bli så mysigt, och vilken skillnad de kommer vara på dom två små..

Imon ska jag lämna in bilen oxå, så han får fixa till mina extra ljus, som tryktes in när jag krocka..'

Idag äre bara 22 dagar kvar :D :D :D :D


♥ Justin ♥  växer så de knackar


Min lilla krock


Kommentarer
Postat av: annie

naw va duktig du är gumman<3333333

ska iväg och kolla på julklappar imon:P



snart ses vi:)

2010-11-30 @ 16:39:00
URL: http://esssii.blogg.se/
Postat av: andrea

:) okej <333 japp de gör vi :D längtar <333

2010-11-30 @ 17:30:14
URL: http://moraandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0