tbx igen

Igår kom jag hem från Ullared :)
Kul vare, älskar de stället
men jag hitta inte så mkt kläder som jag har gjort tidigare, dåligt utbud av kläader.
Men men hitta lite iaf + en väska ;) de är ett måste varje gång man är där :)
Såg coolingar Ola-Conny och Morgan :)

Jag blev som gott så klar redan första dagen, så igår gick jag inne på gekås till 10 ca.. Lämnade de jag handlade vid bussen och gick runt i små affärerna. 
Gjorde två extra hål i öronen oxå :) så nu har jag 3 på ena och 2 på andra :) 

Att åka buss så länge är inte kul, jobbigt.

 


Rochen ser du va jag ser??  2 kg av nått ;)




Den heter Nusnäs :)


Kommentarer
Postat av: Rochen

Men fy! Har fortfarande kvar.. Du har väl inte typ köpt det?????????????????? <3

2010-11-12 @ 11:59:10
URL: http://mizzlinn.blogg.se/
Postat av: andrea

haha ja me :) nej nej :o <3

2010-11-12 @ 15:31:27
URL: http://moraandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0