10/10-10

Vaknade i morse att de var sol ute :) riktigt fint ute idag... En bra höstdag inte kallt ute heller, skönt.
Klädde på mej och gick ut till mamma och pappa som var ute och kratta löv :)
hann bara vara ute 5 min max, sen fick jag åka till Maxi och en tårta..
Kom hem igen och bara kratta lite och rensa ur ett träd med grenar..
 Gick och skulle kolla vart min lilla goa Elvis är, man måste gå och hämta hem han ibland.. :)
Nu har jag gjort iordning lite fika till alla kommer och fikar :)
Vad som händer mer idag vet jag inte :)
Imon ska man upp och jobba med mamma :p jaja man får pengar, nått bra med de :) haha





jag och mina systra i Egypten 2008 ♥

XOXO Andrea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0