Saknar...

En sak är säker de är att jag saknar Farmor så enormt mkt.
Saknar allt med henne, hennes söndags mat som förövrigt jag ska äta idag, ingen kan göra godare mat än dej.
 Hennes goda fika, sitt glada jag som man kommer ihåg henne :) ♥
Du välkomande alla :)

Jag kommer aldrig glömma den dagen du försvann från denna jord.
Du fick komma hem från sjukhustet den helgen, de va en söndag du fösvann.
Jag var bara 9 år och satt i ditt kök, du låg i sängen men du skulle komma
upp och spela bingo lotto. Men du kom aldrig, jag såg dej ta ditt sista andetag :(
Än idag om dom pratar om dej så blir jag gråtfärdig...
Jag trivdes så bra i ditt sällskap

JAG ÄLSKAR DEJ FARMOR MER ÄN DU ANAR.
Jag hoppas du har de bra i himlen bland alla änglar ♥


Farmor och Jag ♥ 



XOXO Andrea♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0