Dåligt.....

Mår verkligen inte bra av detta, trodde jag aldrig skulle känna mej såhär men tydligen... :( Känns att en liten del av mej fattas, känner mej inte hel utan er.. ♥
De går inte en dag utan att jag tänker på er, saknar verkligen er så de gör ont i mitt
hjärta.

De ska bli så kul att äntligen få träffa er igen :)
Annie har jag inte sett sen i augusti, Rochen träffade jag i september..
Jag todde jag skulle klara av detta men jag gör inte de :(
På så kort tid blivit såååå bra vänner :)

Jag är verkligen glad att ha er som mina vänner :)
Älskar er verkligen, finns alltid här för er ♥
Tänker på alla minnen vi har tsm och fler ska de bli :)
Tacotallrik och budapest bakelser på helmers, shopping, våra resor till blg, hockey, filmkväll + massa massa massa massa mer minnen :) vem ska jag nu gå på stan eller äta tacotallrik med :(
Kommer inte bli som förr

Längtar sååå till den 29 oktober då ena tjejen kommer hem :)
Den 30 oktober blir de hockey MORA-LEKSAND :) synd att Annie missar den :(

1 November då kommer äntligen Annie hem till Dalarna :) :) :)



Rochen och Jag           Annie och Rochen             Annie och Jag   


Annie ♥                  Jag                     Rochen ♥  

Dig kan jag alltid luta mig mot

Du är min stjärna

Du leder mig när jag är vilse

Du är min hjälpande hand

Du finns alltid där för mig

Du är min sol

Du får mig att le

Du är min detektiv

Du ser om nått är fel

Du är min vakthund

Du gör mig trygg

Du är min andra halva

Du gör mig hel







Du är så snäll och rar


Du är den bästa vän jag har


Min bästa vän kommer du förbli


För ingen har så kul som vi


Vi hittar alltid på en massa trams


Och om vi bråkar blir vi alltid sams


Du är den bästa vän jag har




www.mizzlinn.blogg.se                                                www.esssii.blogg.se                                                                   

Kommentarer
Postat av: Anonym

gumman du gör mej rörd <3

du är den bästa vän man kan ha och ja saknar dej verkligen <3333333333

kommer alltid att finnas vid din sida vad de än är.

älskar dej <333333333333333333

2010-10-17 @ 09:24:12
URL: http://esssii.blogg.se/
Postat av: Andrea

älskar dej oxå Annie :) sakanr dej sååååååååå <3333333333333333333333333 ska bli så kul att äntligen få träffa dej igen efter nårga månader :) :) <333

2010-10-17 @ 10:27:47
Postat av: Rochen

Naw<3 Saknar och älskar dej med som bara den! Längtar verkligen tills vi ses alla 3 igen <3

2010-10-18 @ 17:20:42
URL: http://mizzlinn.blogg.se/
Postat av: Andrea

<3333 längtar oxå <33333 kommer bli super

2010-10-19 @ 11:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0