De vänder

Nu vänder de :) Fan va skönt med vinst igår. Troja/Ljungby-Mora 2-3 ..... Leksand förlora mot Västerås oxå :) So riktigt gott i natt....

Kom hem för ca 45 min, har vart på möte hos arbetsförmedlingen :p bläääääääää

Ute är de perfekt höstväder, klar blå himmel och SOL :) :) Härligt, men i morse när jag skulle in till stan fick jag lov att skrapa rutan på bilen och då var klockan 09.30 och de var -1, fyyyyyy.

Jag fick en chock när jag kom in till stan, jag såg en kille som var påväg till skolan med bara T-SHIRT :o HALLÅ, de är 2+ grader ute... :o :o

De blir nog en liten promenad om min hals tillåter de. Nu har även hostan kommit, fy jag vill vara frisk, men men.
Bara att proppa i sej C-vitaminer...

Fredag imon igen, veckorna går riktigt fort. På lördag är de hockey igen, Mora-Borås. Hoppas på vinst :)



Jag och Justin ♥  Stolt Moster

XOXO Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0