Hemma igen!!!

Jaha då var man hemma igen då..

Ska berätta lite om helgen tänkte jag :D

Fredag: Jobbade på morgonen :P sen åt lite lunch som mamma bjöd på. Satte mej på tåget som tog mej till Sala, för att byta tåg där till Esklistuna :D
Möttes av Rochen :) kul kul..
Gick hem till henne med all packning :P, fy va jobbigt.. Var hemma ca 30 min, sedan gick vi vidare till tuna park för lite shopping, men jag hitta inge :P

Lördag: Sthlm hela dagen.. Vi skulle åka tåg till sthlm men de blev buss till Läggesta :O vart de nu ligger, tåg där i från till sthlm :)
Shopping :) :)  åt lite innan de vi GICK till gröna lund.. :)
Väl inne där så gick vi runt lite, försökte vinna stor plopp men ingen vinst... Köpte oss glass och nått att dricka och satte oss framför scenen där Eric Saade skulle uppträda.. :)
Kl.20.00 kom han upp på scen efter att David Hellenius hade vart på scen :)
Eric Saade var grymt bra :) 10+ får han..

Ja efter uppträdade så skulle vi försöka igen på ett hjul och vinna godis.. :P men de gick inte, sen mötte vi Danny i EMD så vi tog kort och sen försökte vi igen på ett hjul och då VANN vi :) 2 kg TOBLERONE :)
Gissa om vi blev glada :)

Söndag: Då gick vi ner på stan, var där ksk 1 timma ca, vi var så himla trötta.. hem och åt lite och vila, sen kom bella till oss :) och nån som heter Julle, konstig prick.. :)  han visa oss runt i E.tuna och där han bodde..

Måndag: Slappdag!!!

Tisdag: Åkte hem :/ när jag kom till Sala så fick jag vänta på tåget för de var på service. De skulle gå 13.01, men de blev fram flyttat till 13.10 men sen blev de 13.30, de gick väl men sen blev de 13.45 ,men de sluta inte där de blev 14.00 som blev tillslut 13.50 och sedan 13.53 tillslut kom tåget efter många ändrade tider.
Så jävla arg på SJ så de finns inte.. Mitt tåg från blg till mora gick nämligen 14.18, haha kul att man missa de :P
Så då blev de buss :P jippi NOT.. Men tur att pappa jobbar i blg så jag åkte med han hem, så jag slapp åka buss hem :)

Väl hemma så fick jag tacos :) :) 

Har vart en super roliga dagar :( Tack Rochen att jag fick komma :) www.mizzlinn.blogg.se

Bilder kommer upp :) :)



XOXO Andrea ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0