Val...

Jaha då har man röstat idag, men de går väl hur som helst..

Annars då... Vad har hänt under veckan + helgen, jo

Måndag: Var jag som sagt hos Rochen :)

Tisadag : åkte jag hem

Onsdag: Vart jag på möte och gick runt lite på stan tills bror kom med tåget, han hade vart i blg med klassen :) på kvällen blev de hockey, Leksand-Mora men tyvärr förlora dom :(

Torsdag: Blev de blg jag följde bror, han skulle hämta ut NHL 11. Så Micka och lilla Justin följde :) Lycklig moster :)

Fredag: Handling inför fredagsmys med mamma..

Lördag: Hockey på schema :) Mora-Rögle men tyvärr blev de förlust igen men vinsterna kommer.. Allsvenskan har ju nyss börja och de är 50 matcher kvar :)

Söndag (idag): Röstat och sen vart upp till Älvdalen och klippt mej :) Nöjd :)

Ny vecka, nya möjligheter...



XOXO Andrea ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0