Internet funkar inte

Mitt internet funkar inte så jag lånar lillebrors iphone. Idag har man jobbat som vanligt. När vi va påväg hem så blev jag as trött. Så hem och tog en powernap innan jag skulle till min jobbcoach, lämna Eva och Elias vid volvo. Hem och hämtade mamma, sen for vi och handla. Nu ligger jag i sängen och bloggar lite. Snart lite mat i magen oxå :) . Usch va de blåser ute, går inte att vara ute. Så himla tråkigt, kunde de inte ha slutat och blåser för solen är jätte varm och skönt. Jävla blåsten som ska förstöra. Hoppas på fin väder imon och vind stilla. Då blir de och sola när man kommer hem, innan de blir hockey på kvällen. Säsongens sista match, Mora-Växjö. Hoppas verkligen på en seger. Nu ska jag kila iväg och äta mat, sen blir de en vända upp till syrran om jag orkar. Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0