Länge sen


Nu var de länge sen sist jag va här.
Men de har vart påsk, jobb och sen har jag haft en kompis här.

På skärtorsdagen åkte vi till Torsby och hämta syster Felicia :)
Så under hela påsken till idag så har de art fullrulle här.
Jobba har man oxå gjort.
Får jobba 2 veckor till iaf :) De är jätte bra, tänker man på pengarna man får så går de bra :) vissa dag vill man bara ligga kvar i sängen.. Men men nu är de vuxen världen som gäller.
Så jäkla skönt att slippa arbetsförmedlingen. För dom gör ju absolute ingen nytta för att hjälpa oss känns de som. Sitter bara på stolarna hela dagarna, till vilken nytta ?

Imon äre fredag igen. Tycker bara att de är måndag och sen fredag.

På lördag är de valborg, den ska jag tillbringa med mina bästisar Annie och Rochen ♥
Blir att grilla lite och ha de mysigt.
Ha lite födelsedagsfriande för mej och Rochen som fyller veckan som kommer :)
3:e och 4:e :D
Så på onsdag blir de systemet :p

Idag som sagt sa jag hejdå till Felicia som har vart en vecka.
De blir jämt så tomt varje gång. Vi håller igen hela tiden :)

Sen är de fönster bytning här hemma.

Hoppas ni har haft en bra påsk med era nära och kära.

Sen vill jag gratta Olivia Nevelin

Till lill pojken. Lycka till i framtiden, de fixar du galant

Hon är 16 år och nybliven mamma till en liten Tellus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0