älskade syskon <3

♥ Dag 11 – Mina syskon

Äldst först :p

♥ Henrik

Min storebror Henrik är 25 år, bor i Klitten, Älvdalen med sin tjej Johanna :)
Vi har samma mamma så vi är halvsyskon.
han är en grym bror och jag älskar han.
Bästa bror

Henrik och Johanna


♥ Mikaela

Är en av mina systrar. Hon är 23 år bor i Nusnäs med sin sambo och deras son Justin.
Jockes (sambon) son bor oxå där men inte hela tiden.
Jag och Mikeala har samma pappa så vi är oxå halvsyskon.
Hon betyder väldigt mkt.
Älskar henne

Eva, Mikaela och Jag


♥ Eva

Hon är 22 år och hon bor oxå i Nunäs med hennes sambo och deras son Elias.
Vi är oxå halvsyskon. Samma mamma :) De blev mkt halvsyskon här :)
Henrik och Eva är helsyskon..
Hon betyder oxå väldigt mkt för mej.
Älskar dej

Eva och jag


♥ Erik

Han är 15 år och vi är helsyskon.
Bor i nusnäs med oss..
Älskar han

Jag och Erik.. Ganska gammal bild



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0