Bästa

♥ Dag 7 – Min bästa vän

Tänker skriva om 1 av mina 3 bästa vänner.
Alla 3 betyder oerhört mkt för mej.

Annie

Du är min bästa vän sen 1:an på gymnasiet, innan gick på samma skola och så men inte riktigt prata.
Men på dessa 3 år på barn och fritidsprogrammet tsm var bäst.
Att få lära känna så bra kompisar som dej, Rochen, Elina, Jenny, Kristin och Josefine.
Jag, du och Rochen fick son himla bra kontakt, är så glad att vi är så bra kompisar.
Vi kan prata om allt mellan himmel och jord.
Jag liter på er till 100 %


Annie och jag sommaren 2010


Tack för att ni ställler upp och lyssnar på mina problem.
Tack för att ni vill vara mina vänner.
Ni är bäst


Rochen och jag sommaren 2010



Jag och Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0