Mitt drömhus

Asså tänk om bo i sånt här hus :) Gu va härligt



Sånt sovrum :)

Kök :)


Hall + trappan upp :)

Denna skönhet är min drömbil


Bo i sånt hus + att ha en Ford Mustang GT.
Vilken paradise, bo nånstanns i USA och bara glida runt i min vackra bil...
De är min dröm, får väl hoppas att den slår in :)
Nu blire sängen, ska drömma mej bort till USA och mitt hus som står och väntar på mej..


En sak som är säkert jag SKA till USA fler gånger..
Ni som läser min blogg, åk dit ni kommer verkligen INTE att ångra er.
De är ett magiskt land :) helt j*vla underbart land..
Amerikarna är oxå underbara, dom är inte som vi svenskar stela och tråkiga..
Dom bjuder på sej själva.

ÅK DIT bloggläsare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0