Mina föräldrar <3

♥ Dag 3 – Mina föräldrar.


Mamma
Irene heter min mamma kommer från Evertsberg som ligger i Älvdalen.
Hon har 4 bröder som bor kvar i Älvdalen.
Hon är den bästa mamman man kan ha, men de säger nog alla om sin mamma.
Hon ställer upp till 100% , en go och glad mamma :D
♥Älskar dej Mamma♥


♥Pappa
Anders heter han kommer från Nusnäs, en liten by utanför Mora. Han har en syster en hade en bror som tyvärr har dött när han var väldigt ung, tänker inte skriva vrf, alldeles för privat.
När jag var liten så var jag verkligen pappas flicka, skulle följa med han precis överallt. Om han skulle tippa trav eller till jobbet nån helg, skotta snö med traktorn jag skulle följa med han :) .
Han ställer upp till 100%
♥Älskar dej Pappa♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0