Vakna på fel sida?

Den här dagen har bara vart BLÄ!!
Blev irreterad på allt idag.. Hela dagen på jobbet idag var seg.
Trött och irreterad Andrea idag...

När man kom hem från jobbet så rasta jag Tindra en sväng :)
underbar hund ♥ men äcklig, ska äta hästbajs, och ska stanna precis hela tiden för att lukta på allt..
men älskar henne för de :)

Idag kom syster Eva och Elias hem, får se när man får komma upp och hälsa på dom. Snart hoppas jag, moster längtar.... :)

Jag kunde gått och lagt mej nu, vrf ska man vara uppe? Ingen ork allt är bara blä.

Igår (måndag) var man ledig men de blev ingen sovmorron för de.
Upp och duscha och for till min jobbcoach för att lämna in ett papper :p

Åt lite lunch, gick en promenad med Tindra :)

Imon (onsdag) LEDIG!! :) men de blir väl ingen sovmorron , jobbcoachen skulle ringa, hoppas han inte ringer så tidigt..
Hockey imon oxå :)


Här kommer en bild på Justin och Elias samma dag dom föddes fast nån timme efter..



Hoppas ni har haft en bra dag och fortfarnade har de :)

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0