jobb, jobb, jobb men är lika glad för de :)

Idag stod de som vanligt på schema jobb. Sen blev de kyrkan för att kolla på lillebror som slutade nian idag :) Kan inte fatta att han ska börja gymnasiet, för mej är han liten än.

Igår (måndag) så träffa jag Rochen för lite planering ;) Kommer bli grymt kul de vi har planera, kan inte berätta nått än, för de finns en nyfiken tjej..
De kommer upp bilder när vi har gjort detta, ni får hålla er lite till..
Längtar som en tok på att få göra detta, så himla kul heller hur Rochen ? ;)
Ojoj de kan kommer bli mkt skratt kan jag lova :)

Annie de är lugnt inget är farligt annars skulle vi inte göra detta..




Redan onsdag imon blir jobb som vanligt, sen barnvakt på kvällen till Elias :)


Justin och jag när jag va barnvakt åt han :)


Kommentarer
Postat av: annie

jag får hoppas på de bästa :D hihi <3

2011-06-15 @ 10:16:19
Postat av: rochen

Det kommer bli så himla kul, klart vi LÄNGTAR!

2011-06-15 @ 15:06:39
URL: http://mizzlinn.blogg.se/
Postat av: Andrea

Annie: de kommer bli bäst :) <3



Rochen: ja verkligen de kommer de, längtar <3

2011-06-15 @ 20:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0