Oriflame

Idag har de vart fullfart hela dagen :) vakna runt halv tolv, gick upp och tog reda på disken. Gjorde mej iordning och hämta mina girls ;) väl hemma i nusnäs så vi lite skitsnack dvs om min kära granne som jag älskar jätte mkt....... NOOOOT!!!! usch gillar inte den personen. Men men inge mer snack om han. Eftersom jag inte hade ätit nån frukost och mina girls va hungriga så tog vi driven innan oriflame party skulle börja. Hann äta och snacka lite innan Cissi som skulle hålla i visningen kom :) senare kom kristin oxå och partyt kunde börja :) cissi bjöd oss på en sminkning och jag blev helnöjd :) alla tjejer blev snyggare. Köpte typ allt hon använde på mej. Sen köpte jag en shower gel som luktar hallon. Allt är från naturen och INGET är testat på djur :) de är verkligen jötte bra och skönt att höra, för jag är en sann djurvän. 6 grejer för 550 kr de är billigt.. Vill ha mina saker nu, kan rekommendera sminket, man känner inte att man har smink på sej, så himla skönt.. Så testa oriflame de billigt och vem som helst har råd med de.. Efter partyt så begav jag, annie och rochen trots vädret oss ner till stan för att kolla på alla raggarbilar som skulle åka på gågatan.. När man kom hem så gjorde Eva och Erik iordning maten medans jag tog hand om Elias :) efter maten blev de soffhäng, nu ligger man i sängen och ska snart sova, mina ögon faller snart ihop. Go natt på er och ta hand om varann :) Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0