Shiit

Men gu nu vare länge sen man va här igen... Men de ska ändring på de, hoppas jag. Nu jobbar jag iaf 3 dagar i veckan. Vet inte hur lång tid än, om de blir hela sommaren. De visar sej, hoppas på fast så man kan flytta hemifrån :) . I torsdags kom mina tjejer hem för att stanna i typ 3 månader :D gissa om jag är glad. I fredag så va vi och kolla på studenterna, åh va man längtar tbx till den tiden :) den dagen var den lyckligaste dagen i mitt liv :) . Så himla avis på er som kommer få göra de. Ta vara på den dagen, för man tar studenten en gång. Fredag kvällen blev de studentskiva hos grannen :) riktigt god mat och bra sällskap, smaka ett jätte gott vin, åh jag gillar inte vin men detta va gott :) lördag då har de vart fullrulle hela dagen. Sola lite på morronen, grillat korv med familjen och vart moster till mina 2 söta gullungar <3 tog ett snabbt dopp i siljan. Åkte upp till älvdalen för att ksk se skynten av kungen eller drottningen, men icke sa nicke.. Åkte på till näset ist till nästa studentfest fast idag till min kusin Petra och hennes kompis Linda, trevligt kalas :) nu är klockan halv två tro om man ska ta och sova lite ksk ;) eller va tror ni? Vore ju en bra idee, så man orkar med söndagen som är såååå tråkiga, får hoppas på fint väder iaf... Kram å go natt på er där ute :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0